-احدی، م.ر.، سلیمیکوچی، م.ب.، مهماندار، م.ر. و حسینپور، مهدی، (1397). ارائه مدل بهینه شناسایی نقاط حادثه خیز راههای دو خطه برون شهری ایران. فصلنامه پژوهشی راهور، دوره7، شماره،26، 98-77.
-حسنپور، شهاب و افندی زاده، شهریار، (1397). اثربخشی راهبردهای فنی بر آرامسازی ترافیک شهری و برونشهری. فصلنامه علمی ترویجی راهور. دوره15، شماره42، 185-157.
-حقیقی، فرشیدرضا، امیر سلیمانی، آرمین. و شیخ فرد، عباس، (1400). بررسی تابلویاطلاع سرعت به رانندگان به عنوان ابزار آرامسازی ترافیک. فصلنامه مهندسی حمل و نقل، دوره 12، شماره 3.
-چوبدار، امین، فرجاللهی، امین و عاملی، علیرضا، (1399). ارائه مدل پیشبینی تأثیر استفاده از انواع سرعتگیرها در تقاطعها و دوربرگردانها در کاهش تصادفات. پژوهشنامه حمل و نقل،دوره 17.
-حقیقی، فرشیدرضا و زادخوری، مهلا، (1398). مدل برآورد سرعت وسایل نقلیه در اثر سرعتکاهه. فصلنامه علمی راهور، دوره 8 ، شماره 32، 68-45.
-خلیلپور، ع.، (1396). آرامسازی ترافیک محلات مسکونی: روشهای شهرسازی، مشارکت شهروندان و مدیریت محله. اولین همایش ملی توسعه پایدار و مدیریت شهری با رویکرد آرامش شهروندی، سیرجان، شهرداری سیرجان.
-حقیقی، فرشیدرضا و شهبازی، ش.، (1395). مدل ارزیابی شدت تصادفات در میدانها (مطالعه موردی شهر تهران)"، فصلنامه مهندسی حمل و نقل ایران، دوره 7، شماره 3، 448-435.
-حقیقی، فرشیدرضا و جعفری، ر.، (1392). بررسی روشهای آرامسازی فیزیکی ترافیک مروری بر ادبیات. اولین کنفرانس استانی عمران، معماری، آمل.
-احدی، محمدرضا، (1390). مهندسی ترافیک و ایمنی. دانشگاه علوم انتظامی فراجا، انتشارات راه فردا.
-احمدی، م. و علیمحمدی، ع.، (1394). آنالیز زمانی و مکانی تصادفات رانندگی با استفاده از تراکم پنجره ای فازی. فصلنامه مهندسی حمل و نقل ایران، دوره 7، شماره 2، 205-191.
-مشکینی، ا.، غلامحسینی، ر.، و زادولیخواجه، ش.، (1393). بررسی عوامل مؤثر در افزایش تصادفات درون شهری و ارائه راهکارهایی جهت کاهش آن (مطالعه موردی: شهر زنجان). سومین کنفرانس ملی تصادفات جادهای، سوانح ریلی و هوایی، زنجان. دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان.
-یوســـفی، ح.، حقیقی، ف.، جعفری، ر.، و اکبری، ع.، (1393). بررســی تأثیر تمهیدات آرامســازی ادراکی ترافیک در کاهش ســـرعت ورودی شـــهرها در دنیای واقعی و محیط دســـتگاه شبیهسازی رانندگی. فصلنامه مهندسی حمل و نقل، دوره11، 537-525.
-رحیمی، امیرمسعود و عباسی، و.، (1392). ارزیابی تأثیر ابزارهای کاهنده سـرعت در کاهش حوادث ترافیکی. هفتمین کنگره ملـی مهندسـی عمـران، زاهـدان، دانشـگاه سیستان و بلوچستان.
-رحمانیرضاییه، م.، (1391). طراحی و سـاخت یـک سیسـتم کنتـرل سـرعت هوشمند (سرعتگیر هوشمند). یازدهمین کنفـرانس مهندسـی حمـل ونقـل و ترافیـک ایران، تهران، سازمان حمل ونقـل و ترافیـک تهـران، معاونـت حمـل ونقـل و ترافیـک شهرداری تهران.
-ندیمی، ن.، زارعمیرحسینی، ا. ح.، و خلیفه، و.، (1399)، ارزیابی عوامل مؤثر بر ارتقای عملکرد روشهای مدیریت سرعت در راههای شریانی درونشهری. فصلنامه علمی راهور، سال نهم، شماره 32، 24-3.
Akbari, A., Haghighi, F. (2019), Traffic calming measures: An evaluation of four lowcost TCMs' effect on driving speed and lateral distance. IATSS Research, 8.
-ApichanKanjanavapastit, AphirakThitinaruemit. (2013). Estimation of a Speed Hump Profile Using Quarter Car Model, Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 88, 265-273.
-Guidance for the installation of pedestrian crossing facilities north central section of the Institute of Transportation Engineers Pedestrian and Traffic Safety Committee.
-Hakan Lav, Ertugrul Bilgin, A. Hilmi Lav. (2017). A fundamental experimental approach for optimal design of speed bumps. Accident Analysis and Prevention. Article in Press.
-Laura JateikienėTadas AndriejauskasVilma Jasiūnienė, (2016). Impact assessment of speed calming measures on road safety. Transportation Research Procedia, 14, 4228-4236.
-Qu, L., Li, W., Li, W., Ma, D. and Wang, Y. (2019). Daily long-term traffic flow forecasting based on a deep neural network. Expert Systems with Applications, Vol. 121, 304-312.
-Rahman, F., Joewono, T. B., & Al Masum, S. (2018). Application of Traffic Calming Devices in Developing.
-Talaat Ali Abdel-Wahed, Ibrahim Hassan Hashim. (2017). Effect of speed hump characteristics on pavement condition. Journal of Traffic and Transportation Engineering. Article In Press.
-Victoria Gitelman, Roby Carmel, Fany Pesahov, Sarit Chen. (2016). Changes in road-user behaviors following the installation of raised pedestrian crosswalks combined with preceding speed humps, on urban arterials. Transportation Research Part F. Article In Press.