-حبیبیان، میقات و کرمانشاه، محمد (1391). بررسی سهم سیاستهای مدیریتی حملونقل بر انتخاب طریقههای جایگزین سواری شخصی در سفرهای کاری روزانه. فصلنامه مهندسی حملونقل، سال سوم، شماره سوم، 198- 181.
-رصافی، امیر عباس و لطیفی، لیلا (1390). تحلیل تقاضای سفر شهری به روش فعالیت-مبنا :نمونه موردی منطقه سه شهرداری تهران. مهندسی حمل و نقل، سال سوم، شماره دوم، 115-101.
-شرکت بهرهبرداری راهآهن شهری تهران و حومه (1395). گزارش قیمت انواع بلیط مترو.
-شهرداری تهران (1395). گزارش سالانه شهرداری تهران، اداره کل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت، فصل مدیریت و توسعه حملو نقل عمومی.
-صلواتی، علیرضا و حقشناس، حسین (1387). یکپارچهسازی سیستم حملونقل عمومی به روش AHP. مطالعه موردی شهر اصفهان، چهارمین کنگره ملی مهندسی عمران.
-لطیفی، لیلا و مجتهدزاده، مینا (۱۳۹۱) . اثرسنجی راهکارهای مدیریت تقاضا بر روی ترافیک شهر تهران. دوازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران.
-محمدپور، صابر.، صرافی، مظفر و توکلینیا، جمیله (1395). تحلیلی بر مدیریت تقاضای سفر در راستای حملونقل پایدار شهری (موردپژوهی: کلانشهر تهران. برنامهریزی منطقهای(، سال ششم، شماره بیستویکم، 116-103.
-مرکز آمار ایران (1396)، گزارش سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395، فصل جمعیت.
-مهدیزاده، محمد.، آیتی، اسماعیل.، هاشمیان بجنورد، ناهید و نادری خورشیدی، علیرضا (1389). ارایه مدلی برای مدیریت یکپارچه حملونقل و ترافیک شهری در کلان شهرهای ایران (مدیریت حمل و نقل). پژوهشهای مدیریت انتظامی (مطالعات مدیریت انتظامی)، سال پنجم، شماره سوم، ص 443-418.
-هادیزنوز، بهروز و احمدی، مرضیه (۱۳۹۱). بررسی عوامل مؤثر بر میزان استفاده حملونقل عمومی خانوارهای شهری استان تهران. یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران.
-هادیزنوز، بهروز (1387). قیمتگذاری بلط مترو در شهر تهران. اقتصاد حمل و نقل شهری، شماره سوم، 19-4.
-Bresson, G., Dargay, J., Madre, J-L. and Pirotte., A. (2003). The main determinants of the demand for public transport: a comparative analysis of England and France using shrinkage estimators. Transportation Research Part A. Policy and Practice, Vol. 37, No. 7, 605-625.
-Chang, S. K. and Chu, C. H (2009). Taxi vacancy rate, fare, and subsidy with maximum social willingness-to-pay under log-linear demand function. Transportation Research Record, Vol. 2111, 90–99.
-Chang, S. K. and Huang, S. M. (2003). Optimal fare and occupancy rate for taxi market. Transportation Planning Journal, Vol. 32, No. 2, 341–363.
-Chu, C. H. (2017). Optimal fare, vacancy rate, and subsidies under log-linear demand with the consideration of externalities for a cruising taxi market. Mathematical Problems in Engineering, Vol. 4, 1-11.
Cowie, C. G. and Fitzroy, F. R. (1993). Deregulation and the Demand for Scottish Bus Transport. Technical report, Centre for Research into Industry, Enterprise, Finance and the Firm.
-De Palma, A. and Lindsey, R. (2001). Transportation: Supply and Congestion", International Encyclopedia of the Social and Behavioral Sciences, Elsevier, 1st edition,152- 158.
-De Rus, G. (1990). Public transport demand in Spain. Journal of Transport Economics and Policy, Vol. 24, No. 2, 189–201.
-Deb, K. (2008). Efficiency, demand and pricing of publics bus transport in India. Dissertation for PhD, ETH Zurich.
-Fitzroy, F. R. and Smith, I. (1993). The Demand for public transport: some estimates from Zurich", Technical report, Centre for Research into Industry, Enterprise, Finance and the Firm.
-Frankena, Mark. W. (1976). The Demand for urban bus transit in Canada. Journal of Transport, Economics and Policy, Vol. 21,
No. 3, 280-330
-Hazel, G. A. (2007). Megacities challenges. Munich, Siemens AG.
-Hine, J. (2000). Integration, integration, integration planning for sustainable and integrated transport systems in new millennium. Journal of Transport Policy, Vol. 7, No. 3, 176-177.
-Hull, A. (2005). Integrated transport planning in the UK: From concept to reality. Journal of Transport Geography, Vol. 13, No. 4, 318-328.
-Jackson, R. (1975). Optimal subsides for public transit. Journal of Transport Economics and Policy, Vol.9, No. 2, 3-15.
-Litman, T. (2004). Transit price elasticities and cross–elasticities. Journal of Public Transportation, Vol. 7, No. 2, 37–58.
-Litman, T. (2010). Developing Indicators for Sustainable and Livable Transport Planning. Technical report, Victoria Transport Policy Institute.
-Marshall, S.; Banister, D. and McLellan, A. (1997). A Strategic assessment of travel trends and travel reduction strategies. Innovation, The European Journal of the Social Sciences, No.10, 289-304.
-Moody, R. A. (2011). Integrated transport: from policy to practice. Journal of Urbanism, Vol. 4, No. 3, 285-286.
-Parry, Ian W. H. and Small, K. A. (2009). Should urban transit subsidies be reduced? American Economic Review, Vol. 99, No. 3, 700-724.
-Paulley, N, Balcombe, R., Mackett, R., Titheridge, H., Preston, J.M., Wardman, M.R., Shires, J.D. and White, P. (2006). The demand for public transport: The effects of fares, quality of service, income and car ownership. Transport Policy, Vol. 3, No. 4, 295-306.
-Venezia, E. (2009). Determinants of the demand for urban transport: results of a case study", Working Papers SIET 2009 - ISSN 1973-3208.
-Walter, A. (1968).The theory and measurement of private and social cost of highway congestion. Econimica, 184-211.